wtorek, 13 września 2016

WPROWADZENIE



Cześć!

Miło mi Was wszystkich przywitać na moim nowym blogu recenzenckim. Większość z Was pewnie wie, że nie jest to początek mojej przygody z blogowaniem i recenzowaniem książek, ponieważ wcześniej prowadziłam "Łaciaty Blog Książkowy", który został definitywnie zamknięty przeze mnie po ponad półtora roku istnienia. Nie uważam jednak tej decyzji za złą, chociaż niektórzy pewnie tak stwierdzą. Ja natomiast potrzebuję dojrzalszego bloga, bardziej rozbudowanego i wymagającego. Mam wielką nadzieję, że M Reviews World Poland będzie właśnie takim blogiem, a przynajmniej dołożę wszelkich starań, by takim się stał. 

Ściskam!
M.

2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że M reviews World będzie takim samym sukcesem jak Łaciaty, którego lubiłam śledzić ;)
    Zapraszam na kiełkujący www.filolog-niedoskonaly.blogspot.com, na którym będę chciała zrobić coś tak wspaniałego i ciekawego jak Ty na Łaciatym!

    OdpowiedzUsuń